poniedziałek, 23 czerwca 2008

30 STM w rosyjskim magazynie







PIA

9 komentarzy:

  1. haha... ruskie bravo..xD

    ..fajnie ze cos rozumiem..

    no ale przynajmniej pisza o marsach.. nie tak jak u nas .

    pozdrawiam!

    Dzama s*

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, u nas w BRAVO to tylko naklejka z Jaredem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no w bravo to akurat nie muszą o nich pisać...

    ale jakieś ma podrasowane te oczy na tym trzecim obrazku... xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, k*rwa, u nas to by nigdy ich na okładke nie dali! ;x
    ide sobie popłakać.

    ~emo-Ann. ;(((((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie płacz :)
    A JA JESTEM W STANIE TO PRZECZYTAć! HAHAHA, warto uczyć się języków!

    Że nie rozumiem to inna bajka.
    I zgadzam się, u nas okładki to się raczej nie doczekają...

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas w bravo to na okładnce musi być herbusiowa albo inna zenada...:/ musieliby do Polski przyjechać a na to szczerze są małę szanse skoro Jared powiedział, że go rzad musi zaprosić a watpie czy taki kaczyński wie że istnieje taki zespół jak 30STM :((

    OdpowiedzUsuń
  7. JA TEŻ jestem w stanie to przeczytać! Bo uczyłam się ruskiego w podstawówce, więc cokolwiek rozumiem! :D
    A poza tym, to wiecie, że Jared zajął drugie miejsce w konkursie na najseksowniejszego wegetarianina 2008? Pewnie nie :D. W sumie troszkę szkoda, że nie pierwsze, ale wygrał Frank Iero (który też jest boski,a moze nawet bardziej ;)), więc też jest fajnie :).
    Jestem zapisana na PETA 2, więc wiem.
    Karolina :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zarąbiście zapisali Jared: Drzarjed :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. taaaa.....no bo w końcu w Polsce najważniejsze asfalty ala us5 i Feel....a pożądne Rockowe zespoły....szkoda gadac ;/

    Niunia

    OdpowiedzUsuń