piątek, 6 czerwca 2008

Moscow







4 komentarze:

  1. no musze zostawić tu jakiegoś komenta bo dawno mnie tu nie było i musze powiedzieć że.... Tomo ma okropną fryzure, co on z sobą zrobił haha dawno to chciałam napisać, matko jedyna co mu strzeliło do głowy żeby sie tak upitolić hahahaha mam niezłą polewke z niego, no i musze powiedzieć że teraz to najlepiej wygląda tylko Shannon bo Jared ulizany to mi sie w ogóle nie podoba

    Pozdrawiam
    Monia

    ..... Tomo hahahahahaaha nie moge no

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaale Jare bosko wygląda xD
    I Tomo w pinglach Jr ;D
    Dawno mnie tu nie było xD
    Sporo tych nowości ^^
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I of course mam inny nick xD
    nie adrynalyna ^^ tak btw xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzurę Tomo już komentowałam :)
    Fryzury Jareda komentować nie będę (poczekam aż zmieni ^^_
    A Marsi w ogóle w swoim żywiole na fotkach ^^

    OdpowiedzUsuń