piątek, 27 czerwca 2008

5 komentarzy:

  1. a to słodkie zdjęcie to gdzie zostało zrobione? Jared nawet ogolony jest ;-D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wiecie jak on mi tu wygląda? Tylko nie bijcie... Oglądałyście Akademię Policyjną? To tam się naśmiewali z Blue Orchid czy Blue Lagune. I on wygląda tu na bywalca takiego klubu;p Tylko nie bijcie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam i wiesz, że dokładnie o tym samym pomyślałam? Nawet mi ta muzyka z tego klubu w uszach zabrzmiała... I Jared porywa do tańca jakiegoś policjanta... ;P
    Bez urazy, no przesz wiem, że Jared jest orientacji straight.

    Carmel

    OdpowiedzUsuń
  4. Skad ta pewność, z nim nigdy nic nie wiadomo, haha.
    Twarzowa czapeczka, aczkolwiek niech on lepiej pozostanie przy tym co robi i nie zmienia zawodu.
    A już napewno nie do policji!

    Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHA jak jakiś menel wygląda xDxD
    ps. mnie też proszę za to nie bić ^^

    OdpowiedzUsuń