piątek, 20 czerwca 2008

97X (Green Room) Was it a Dream?

Video

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. teledysk..po prostu cudo:))) na twoim blogu zawsze znajdę coś extra:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie śpiewa... Jak zawsze ^^
    Dobrze, ze mam ten blog bo teraz to moje totalnie jedyne źródło szczęścia, wiedzy i nadziei, jaką dają Marsi ^^

    Cześć Truśka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z poprzedniczką xD
    A właściwie zastanawiam się, czemu nie założyłaś strony? ;D

    Strasznie spodobało mi się to wykonanie xD
    aż musiałam ściągnąć tę wersję piosenki xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!.......jak mi go takiego brak...takiego naturalnego...i takiego skupionego na tym co robi...bo teraz to szkoda gadac...

    OdpowiedzUsuń
  5. już wiem czemu Jared ciągle zapuszcza zarost i wali kilo żelu na głowę:P Chce się zeszpecić na własne życzenie, żeby fanki nie histeryzowały na jego widok:P:P:P

    OdpowiedzUsuń