poniedziałek, 9 czerwca 2008

różne xD




















6 komentarzy:

  1. Zdjęcia są świetne :)

    3 nigdy nie widziałam
    5 jak chcę taki make up!
    7 dac dziecku kamerę ^^
    12 ja jak się wystraszę mam nieco mądrzejszą minę jednak :)
    15 po prostu mi sie podoba :)

    I napis no piekny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia git jak zwykle... xD ale ten glitter na końcu prawie mnie zabił...

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd Dżader ma taką zajefakenbistą kamerę? xD
    Pewnie z lumpa xD

    Jakie eleganckie blyscące '' Provehito in altum'' xD

    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. zjadłam Patyczki ! xD
    Pe Es : to były debilowate Patyczki xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia fotka to ahhh... Och... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste fotki xD
    1,8,11 są prześliczne :D
    Pozdro:*:*:*

    OdpowiedzUsuń