sobota, 21 czerwca 2008

Sesja 2008






PIA

10 komentarzy:

  1. Nie no sesja zarąbista wszystko kratka na kratce co za super styl wymiata normalnie!!!
    Nie no rządzi!!!
    Szacun!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu on mi się tu skojarzył z jakimś rolnikiem... xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jared farmerem/rolnikiem!!!!
    Tak!!!!
    Też mi się tak skojarzył :)
    buahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, ten styl mi osobiście do gustu nie przypadł - z miasta jestem.
    W gruncie rzeczy to mam g***o do gadania, bo to jego ubrania, jego sesja, jego... eee... inwencja twórcza...?

    Nie zniechęcę się do Marsów przez jedną, dziwną sesję Jareda (przynajmniej narazie...).

    p r o v e h i t o . i n . a l t u m + + +

    Carmel

    OdpowiedzUsuń
  5. niech ktoś co powiedział, ze Jared jest emo to zobaczy i się powtórzy! Buahaha xD jak drwal!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jared jest ...hmmm sobą?
    jego styl
    jego życie :)
    Nam pozostaje się tylko do tego przyzwyczaić :)
    ogólnie fajna ta sesja..nie uważam aby była dziwna...taka sobie :) xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go uwielbiam w koszulach w kratę ;>
    I zgadzam się, nie wiem co za ludzie twierdzą, że Marsi są emo.
    Bezpodstawne szufladkowanie zespołów do 'rubryki' emo.
    A takich drwali to mogłoby być więcej ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. takiego drwala to bym do domu przygarneła. xDD nie no, sesja nawet fajna, ale były lepsze. ;p
    farmer na Marsie, haha...

    mnie też wku*wia jak w bravo albo gdzie indziej wypisują, że Marsi grają emo. -.- to jest nie do zniesienia... kiedyś nawet przeczytałam, że Bullet for my valentine 'grają emo', więc takie twierdzenia, świadzą tylko o poziomie tych gazetek. -.-

    PIA.;**

    ~Ann.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytam Bravo żeby się nie denerwować. Bo i po co?

    Te jego ubranka w tej sesji średnio na jeża, farmerska koszulka + skórzana kamizelka + kapelusz ale wiecie co, on nie byłby sobą gdyby ubierał się NORMALNIE.

    OdpowiedzUsuń