piątek, 6 listopada 2009

30STM 'This is War' EPK






9 komentarzy:

  1. Ten film wideo jest już niedostępny z powodu otrzymania roszczenia dotyczącego praw autorskich przez EMI Music.

    Taa, to już obejrzałam :/
    EMI Music - wielkie dzięki :]

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ogólnie foty szeksi . ale ostatnia mi sie nie podoba. ten fryz mu nie za bardzo pasuje. za długie te włosy na taką fryzure.. chyba ze je zapuszcza to co innego. ale najlepiej wyglada w krókich w klipie attack . ślicznoch ; ****

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że dzięki takiej fryzurze on próbuje trochę się odmłodzić :)
    Chociaż 37 (w zasadzie to juz prawie 38) to nie jest dużo.

    A najlepiej to on wygląda w klipie do ABL :) i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=-XqzvABoNMI tu można to obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, działa :)
    Dziękuję bardzo :)

    Nie miałam pojęcia, że Shannon nosi kolczyki. Człowiek codziennie dowiaduje się czegoś nowego ^^

    I podoba mi się opinia Jareda o Tomo: "I trust his instinct, I trust his opinions, I trust his...(chwila ciszy ^^). I trust this guy."

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz wszystko powinno już działać!

    Wielkie dzięki za komentarze!!!!!

    jaredo-letoholiczka ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Kochana :* kopę lat!!
    Co tam u Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń