niedziela, 22 listopada 2009

Oficjalny francuski poster do filmu Mr.Nobody

6 komentarzy:

  1. Ale podkolorowali oko....; O xD

    a kiedy film bedzie w polsce, to nie wiadomo? szkoda.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Oko jest piękne ^^
    Kocham błękit.
    A pytanie brzmi raczej kiedy ten film będzie w internecie bo poluję od dnia premiery i guzik znalazłam.
    A obejrzeć to MUSZĘ.
    Nie ma innej opcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma w necie? A był w kinach? W kinach był we Francji bodajże, co do innych krajów pewności nie mam, w Polsce jeszcze nie gościł , szkoda.
    Okładka przeciążona kolorami, ale przynajmniej przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie.
    Kpisz czy o drogę pytasz z tymi polskimi kinami?! Hahaha
    Ja czekałam na Chapter 27 w kinie. Bym czekała do USA (Usranej Smierci Amen), gdybym go sobie elegancko nie załatwiła skąd trzeba :]

    A plakat taki trochę, hmm bajeczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde! musi mi sie udać kolejny raz być na koncercie Marsów w Berlinie w Colubiahalle albo chociaż by w Pradzę.Ale wole columbiahalle bo tam już byłam...:D Fajny ten plakat.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAWSZE ZAWSZE wybieraj to, czego jeszcze NIE PRÓBOWAŁAS ;)
    Do Pragi to tu normalnie cały tłum nas wali.
    Haha

    OdpowiedzUsuń