wtorek, 10 listopada 2009

at The Montalban Theatre






4 komentarze:

  1. Hmmm... Widzę, że akcji promocyjnej jakiś ciąg dalszy :)
    Bardzo fajne fotki.

    A Shannon coraz bardziej zaczyna przypominać mi George'a Michael'a!
    Albo mam coś nie tak ze wzrokiem, ewentualnie ośrodkiem mózgowym odpowiedzialnym za kojarzenie ^^
    Wszystko jedno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Shannona to chyba piorun strzelił:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jared z kolei ze swoją aktualną fryzurą przypomina mi Johnny'ego Bravo :D hahahahaa

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja to sie boję że Shannon to chyba ukrywa swoją orientacje bo z tym Georgem Michaelem to ja sie zgodzę bo tamten to wiadomo homo-niewiadomo,módlmy się jednak ze Zwierzakowi nic nie jest.
    Jared i Johny Bravo?sory ale JJ najpierw powinien silownie odwiedzc,zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń