piątek, 20 listopada 2009

The War is Coming 7

3 komentarze:

  1. Do mojej kochanej autorki bloga - ja wiem, że umieszczanie kolejnego, półminutowego, niewiele wnoszącego filmiku jest Twoim obowiązkiem i absolutnie nie mam nic przeciwko temu, żebyś je wrzucała - to nie Twoja wina, że póki co tylko na to ich stać.
    Hahaha.

    Do moich szanownych idoli - mam dosyć. Dajcie mi płytę, dajcie mi wywiad, dajcie mi nową piosenkę, z dawaniem teledysku możecie na razie się wstrzymać (tak, jeszcze mi nie przeszedł szok po K&Q, tylko bez linczowania proszę)ale na co mi filmik z którego nic się nie dowiaduję?! O tym, że wojna nadchodzi wiem już DAWNO.
    "Jeśli chcesz pokoju, gotuj się na wojnę."
    "Dopóki na świecie są ludzie, będą też wojny."
    Także naprawdę, ja już wiem :]

    W każdym razie "no comment" jest tu chyba najlepszym komentarzem.
    A i tak się rozpisałam nie wiem po co ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jared chyba myśli, że takim filmikiem nakręci jeszcze bardziej fanów na tą płytę, której ja obawiam się coraz bardziej, po tym co już usłyszałam. A teledysk K&Q... No comment...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do płyty jestem w tej chwili bardziej ciekawa niż zaniepokojona (jeszcze) tym, jak to w całości wyjdzie.

    Jeśli chodzi o teledysk, komentarz Jo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń