środa, 18 listopada 2009

London


26 komentarzy:

  1. Fotki koncertowe...
    Ja chce go na żywo!
    Ev, jedź ze mną do tej Pragi!!
    Haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja rozważam albo Pragę albo Berlin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do Pragi mam bliżej.
    Tylko potrzeba mi towarzystwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. chcesz jechac do Pragi? kurcze też się zastanawiam i szukam ludzi którzy też by chcieli

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się ile wyjdzie bilet na naszą walute ;d bo można już kupować w necie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm no to zarezerwowałam bilet :D poszukuję jedynie towarzyszy podróży :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. ej podaj stronę gdzie można te bilety rezerwowac ;p bo ja tez chcę jechac :) myslę o Pradze a w kupie raźniej xD

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.ticketportal.cz/bookTP.asp

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wejdź lepiej na odsłonę Polską,zarejestruj się i potem na czeskiej zarezerwuj bilet :D
    A skąd w ogóle jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo widzę, że coś się dzieje.
    Ja znalazłam stronę, na której bilet w przeliczeniu kosztował ok 103 zł, nie wiem tylko, czy to ta sama, którą tu podałyście, zaraz to sprawdzę.
    I jak coś, to piszę się na taki wspólny wyjazd!
    Kraków.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest ta sama strona, którą widziałam.
    Też sobie zamówiłam.
    I to będzie trochę ponad 100 zł.
    Tylko jak już kupimy, to nie mamy wyjścia, musimy jechać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. centrum Polski ;/ tylko niestty mam problem z rodzicami;/ nie puszcza mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę miec argumenty żebym mogła pojechać i ekipę

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten ból, ostatnio miałam coś takiego jak chciałam jechać do Berlina.
    Grunt to wyjechać na studia na drugi koniec Polski.

    Argumentów powinnaś znaleźć dużo: CHCESZ tam jechać, zasłużyłaś na to, żeby jechać, to jedyna okazja, żeby jechać, no i kwestia kasy (jeśli dysponujesz własną, byłoby lepiej)
    A ekipa, na pewno lepiej byłoby z kimś znajomym ale jakbyśmy się jakoś zorganizowały i spotkały to już żadna nie byłaby sama, prawda?
    A ja nie gryzęi nie jestem maniakalnym mordercą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiem tylko ze ja mieszkam na razie ze starymi a na studia za dwa lata ,własnej kasy nie mam a wcześniejsze argumenty nic nie dały :( ale będe pracowac nad tym muszę,no i jest problem w kwestii zamówienia biletu z czeskiego nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  16. w każdym bądź razie byłoby fajnie gdyby się udało ,zawsze lepiej jest gdy jedzie większa grupa osób,a ja zrobie wszystko taka okazja zdarza się raz na kilka lat ;p a na koncert u nas nie ma co liczyć...

    OdpowiedzUsuń
  17. To pracuj. Warto ;)
    Na tej czeskiej stronie nie jest tak trudno (o ile zalogowałaś się już na tej polskiej).
    Klikasz na ikonę z koncertem Marsów,jak Ci wyskoczy strona z info, klikasz na tą niebieską datę na dole, potem wybierasz liczbę biletów i wciskasz rezervovat/koupit, potem wybierasz opcję i naciskasz Rezervovat. I tyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie, że im więcej tym lepiej.
    Bilety za przejazd taniej by nam wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. zalogowałam się już,dzięki;p no i kurcze zrobię wszystko,no właśnie byłoby taniej :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już zdążyłam wszystko obadać.
    W Czechach grupę stanowią już 2 osoby i na jednej str było napisane, że ta druga osoba może już mieć do 50% zniżki więc podróż nie wyszłaby tak drogo. Nawet w obie strony ;)
    Także walcz, nie poddawaj się, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja będę jechać przez Kraków namówiłam też siostrę na wyjazd,a ona właśnie mieszka w Krakowie :D póki co ja studiuję w Poznaniu,dlatego dzisiejszy Berlin mnie boooli :((((
    Ja również trzymam kciuki mam nadzieję,że uda nam się wyjechać grupowo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłoby super gdybyśmy się w ten sposób spotkały! Ja z kolei studiuję w Krakowie dlatego ta Praga spędza mi sen s powiek.
    A skoro wybierasz się do Pragi, to może jakoś przeżyjesz brak Twojej obecności w tym Berlinie.
    To co, mam wykupić bilet? ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. dziś mam zamiar pogadać o tym z rodzicami ale na 90% się zgodzą :D wkońcu marzeniom trzeba pomagać :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dzisiaj z nimi gadam ,muszę ich przekonać ^^ jeśli pojedzie więcej osób będzie lepiej a pomysł spotkania się w Krakowie jest super

    OdpowiedzUsuń
  25. Marian to Kajkali pisałam z taty kompa :D no to hmm... zgodzili sie bez niczego! JADEEEE!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń