sobota, 21 listopada 2009

The War is Coming 8

43 komentarze:

  1. hmm J bawiący się farbą hmm XD

    http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/43947720.png?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1258803578&Signature=p4%2BlKDFFWT6EX7J0JcZm3DTx%2BSM%3D

    fajna fotka z tego samego dnia co filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dewastator i niszczyciel.
    Trochę jak ja ^^
    Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. i co Damony Salvatore :) kupujesz bilet do Pragi?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ile już są dostępne i można za nie zapłacić w zł, idę kupić w poniedziałek. Mam nadzieję, że już będę miała ^^

    7473140 - podłącz się, to pogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Damony_Salvatore, jedziemy razem jak już się zdecyduję?

    OdpowiedzUsuń
  8. JAK JUŻ się zdecydujesz to pewnie, że jedziemy. I to chyba nie same.

    Ale to słaby komentarz, żeby mnie zmusić do ujawnienia. Jesteś straszna!

    I co się stało z Twoim avatarem??!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co się stało ? Bracia S się oderwali od JJ...

    Jestem straszna, dziękuję za komplement!

    Jedziemy, jasne że jedziemy, tylko musimy się jeszcze dogadać co do miejsca zgrupowania i heja najazd na Czechy !

    Lady_Damon_Salvatore brzmi lepiej, ale podobał mi się stary nick! Damony kojarzy mi się z Demonami ;]

    PS: załatw mi lepszą fotkę na profil :D

    OdpowiedzUsuń
  10. EV 3191829 moje gg mam swietna opcje! pisz ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. To w końcu który nick wolisz? I weź tu Cię zrozum...

    Hmmm, może to?
    http://www.vampire-diaries.net/gallery/displayimage.php?album=52&pos=7

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady_Damon_Salvatore, Damony było fajniejsze ...zmień lepiej na I_L_I_S ;] albo wiesz co, zmień na jaki chcesz , your choice :)
    and thnx for the pic. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for a=this possibility.
    Pic is perfect, haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Your welcome !
    Łaskawiec ze mnie ;]
    Pic isn`t sooo perfect
    but I like it anyway :D
    maybe this pic is better
    he is younger and sweet LOL

    OdpowiedzUsuń
  15. Why the fuck are we speaking in English?!
    Anyway I would rathe this photo: http://media.photobucket.com/image/ian%20somerhalder/Mionne02/Ian%20Somerhalder/4.jpg?o=77

    I'm dying every time when I'm seeing it.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kapelusz ;] sprawdzę jeszcze ten i ten drugi, na tym koniec, na dziś ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie te zdjęcia są ładne, moja droga.
    Zależy, kogo się fotografuje.
    A co Cię powstrzymuje, żeby sprawdzać dalej?
    Sama przyjemnośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym tkwi mój problem! Nie mogę się zdecydować ponieważ na każdym zdjęciu wygląda dobrze! Ale co mi tam, najwyżej co dziennie będzie inne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To które jest MA ZOSTAĆ.
    Jest PIEKNY.




















    I to chyba wszystko w temacie 8 filmiku promującego This is War.
    Taa :]

    OdpowiedzUsuń
  20. OK więc zostaje HAT ale fingers było lepsze z podtekstem nie do tego ale jednak się złożyło ! kijowo ;/
    nie myślę o nim w ten sposób chociaz zobaczyć bym chciała na zywo z bliska tego..................

    OdpowiedzUsuń
  21. Z jakim podtekstem, co i jak się złożyło i w jaki sposób nie myślisz? Bo nic nie zrozumiałam.

    Na żywo z bliska tez bym chciała ale niestety, na żywo to pewnie kogos innego zobaczę, jak wszystko dobrze pójdzie i będzie mi to musiało wystarczyć. Hahaha

    Ianie Somerhalder, I'm begging you, odwiedź nas w Polsce w ramach promocji Twojego serialu albo promocji czegokolwiek innego, bo chciałybyśmy Cię zobaczyć i Cię poznać.
    Please.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Blogger I_love_Ian_Somerhalder pisze...

    Ev ₪ ø lll ·o. pisze...

    "Jeśli zacznę tłumaczyć, zrobi się na prawdę niezręcznie, w każdym razie wiem, że wiesz, o co mi chodziło, albo domyślasz się, nie chodziło mi o to że on jest .....em....ym...to o co innego chodziło, w każdym razie chodzi mi o to że, szkoda, wielka szkoda że tak się złożyło....


    Widok J.L na żywo, to na pewno niezwykłe przeżycie, obawiam się jednak, że nie przeznaczone dla mnie :D"

    22 listopad 2009 00:09

    Pierdolisz. Wszystko jest dla ludzi :*

    22 listopad 2009 00:10

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno się tak nie ubawiłam! Dzięki za rozmowę :)

    ALE bez powtórki, OK?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma sprawy :*
    Bez...?
    :(
    :(
    :(
    No ok. W końcu to porządny blog o Marsach a nie jakiś fanklub Sama-Wiesz-Kogo :*

    OdpowiedzUsuń
  26. OK , wracając w końcu do tematu, ten filmik przedstawia ich siedzibę, lokum, "gniazdko", z dość oryginalnymi, ekscentrycznymi dekoracjami ścian i okien, powiedziałabym bardzo grunge`owe, w stylu Jareda, cóż, The War Is Coming! nie mogę się doczekać efektu ich długiej, ciężkiej pracy!

    Płyta już 8 grudnia, tak blisko a tak daleko dla niecierpliwych jak m.in JA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, co przedstawia filmik, nie miałam jedynie pojęcia, że JJ sam zdobi sobie wnętrza :) I uważa, że najlepsza technika to "zrób to sam".
    Ta siedziba, to studio nagraniowe czy coś w tym stylu?

    Tak. Ja też jestem niecierpliwa. Zdecydowanie. A w tych okolicznościach potrzebuję tej płyty nieodwołalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Studio nagraniowe? Dopiero teraz zabierają się za dekorowanie wnętrza gdy płyta powinna być już gotowa...to dość dziwne, ale to w końcu Leto :)

    Cierpliwość, tylko to Nam pozostaje, i nadzieja na to, że płyta będzie warta czekania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak widać dotąd nagrywanie płyty było ważniejsze i niewątpliwie bardziej absorbujące, niż zdobienie ścian. Ale może to i dobrze - gdyby twórczy umysł JJ zajmował się jednoczesnie jednym i drugim, ta płyta nie wyszłaby w tym roku, hehe.
    Perfekcjonizm ma to do siebie :)

    A czy płyta bedzie warta czekania? Dowiemy się w grudniu ^^ Po teledysku mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. PS. Ev, dlaczego my pierdolimy takie głupoty zamiast pisać o tym, co (który) nas NAPRAWDĘ interesuje?!?!

    OdpowiedzUsuń
  31. co do teledysku, no comment
    co do studia, świetny pomysł z tą ręczną dekoracją!

    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  32. Damony_Salvatore! Jak zwykle zadajesz ćwieka, dobrze że nie kołka w serce!
    Masz rację, ale...trzeba będzie założyć forum o Nim, jak nie Ja to Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kołek w serce...
    Jednak mam w sobie coś z tego cholernego wampira ^^

    Skarbeńku Ty masz o wiele lepsze źródła i dużo większe doświadczenie :* Ja Ci moge pomóc jakoś :* M. in. piszą stosowne komentarze ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszyscy ludzie mają coś z wampira, żądni krwi niewinnych! LOL...

    godzina dopisuje do czarnego humoru

    Ale poważnie czas na sen!

    Goodnight

    OdpowiedzUsuń
  35. Na sen?
    A gdzie tam ^^ Noc sprzyja twórczemu myśleniu :D
    Poza tym, wampiry wychodzą TYLKO nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie Tylko Nocą! Są takie wersje dzienne! Całodobowe, wiadomo, trzeba mieć ten pierścień!

    Sen jest bardzo dobrym lekiem na wszystko! Właśnie idę się leczyć! Don`t stop me!

    OdpowiedzUsuń
  37. Tylko dwóm osobom dana jest wersja dzienna. Reszta nie może, czyżbys nieuwaznie oglądała?
    Haha

    A sen zaciemnia umysł. Śpiąc, jesteś bezbronna ^^ Chyba, że http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiadomy_sen

    Bardz, bardzo chciałabym posiąść tę zdolność. Podobno wrażenia
    N I E S A M O W I T E

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam uważnie, zawsze można zapytać skąd je mają, może dałoby radę dorobić sobie taki sam z inną literką np. E lub U :D

    Świadomy sen...O tak , oglądnij sobie film "Awake", tam pacjent miał ostre przeżycia na stole operacyjnym!

    BTW tej notki! Śniło mi się to pomieszczenie, byłam w nim, miałam wrażenie że zaraz wejdzie Jared! Byli tam ochroniarze i różni ludzie! Coś niesamowitego, dekoracje i ogól zgadzał sie z tym jak na filmie !

    OdpowiedzUsuń
  39. Podświadomość działa ^^
    Widziałam "Przebudzenie". Dziewczyna głównego bohatera to lepsza suka.
    hahaha.
    Tak poważnie to bardzo fajny film.
    Ale to nie był do końca świadomy sen bo on nie śnił. On był przytomny i to wszystko działo się na jawie.

    A ja nie pamiętam standardowo, co mi się śniło.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tez zamierzam sie wybrac do Pragi. ALe narazie nie znalaznal strony, gdzie mozna kupic bilet...

    moge prosic o jakies linki ? ; >

    OdpowiedzUsuń
  41. http://www.ticketportal.pl/default.asp <-- tu się zaloguj, potem wejdź na czeską wersję i zamawiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. zarejestruj, zamów, odbierz i jedź !
    ENJOY THE SHOW!!

    OdpowiedzUsuń
  43. 1) Zarejestruj/zaloguj się na polskiej wersji strony: http://www.ticketportal.pl/default.asp
    2) Jak już będziesz zalogowana, przejdź na czeską wersję: http://www.ticketportal.cz/default.asp
    3) Kliknij na Marsów: http://www.ticketportal.cz/Podujatie_Se … ?ID=183068   Tu pod opisem jest data napisana niebieską czcionką. Wejdź w to.
    4)Jak wejdziesz, w okienko, które Ci się pojawi wpisz liczbę biletów i naciśnij rezervouvat/koupit
    5)Potem pojawi Ci się okienko gdzie będzie cena i data wazności rezerwacji. Musisz nacisnąć to niebieskie rezervovat.

    OdpowiedzUsuń