poniedziałek, 16 listopada 2009

Milan 15.11.2009







4 komentarze:

  1. Chłopaki znowu w akcji yeaaah!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak oglądam nagrania koncertowe, to ogarnia mnie cholerny żal, że mnie tam nie było :(

    Dzięki Bogu za youtube :]

    Czas ma błyskotliwe spostrzeżenia ^^
    - Nie ma to, jak pozwolić tłumowi odśpiewać praktycznie całą piosenkę. JJ chyba zwyczajnie nie chciało sie zdzierać gardła na Attack :)
    - Ten wywiad z publicznością to co to w ogóle miało być?! ^^ Haha, a tak poważnie to mnie rozbroił. Bez komentarza.

    "That's very good question. Why the horse?
    ...but I'm not gonna tell you"

    "Do you understand the title? Why 'This is war'? Because sometimes you have to fucking fight."

    - Baaardzo chciałam usłyszeć, jak K&Q brzmi na żywo, ale szanowna publiczność dokumentnie zagłuszała refreny :/ Za to w końcówce Jared daję radę ^^ Ha!
    - Ale The Fantasy rządzi ^^

    "Hold on a second, hold on, hold on, hold on. I just wanna make sure evrybody's ready"
    I robimy przerwę! ^^
    Hahaha!

    A tak na poważnie: pomijając wrzaski 'fanek' zastanawiam się, jakie to uczucie gdy widzisz (a raczej słyszysz), że fani znają słowa twoich piosenek, śpiewają je razem z tobą a cały tłum jest gotów jeść ci z ręki.
    Nigdy nie mów nigdy (podobno) ale ja osobiście chyba czegoś takiego nie poczuję, haha :)

    To się rozpisałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Stracilam juz nadzieje na ich przyjazd do Polski-MLL :(

    OdpowiedzUsuń
  4. MLL - nie trać nadziei!!
    Ich trasa dopiero się rozkręca!
    :*

    OdpowiedzUsuń