poniedziałek, 21 kwietnia 2008

Jared Leto - Greenland - filming ABL





Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. A więc tak:
    1 fota - Jared chyba nie zajazrył że ktoś mu ją robi

    2 fota - Już się dowiedział, nawet sie uśmiechnął

    3 fota - dziecko w wielim czrnym czymś chroni się przed światem - zastępuje to kaptur niewidek

    4 fota - Śliczna! Tylko chyba on nie wie jak się nosi rękawiczki a więc: 'Drogi kochany Jaredzie, wiem że jesteś oryginalny ale palce wkłada się do końca w rękawiczki.'

    Czyli podsumowując zajebiście i wogóle suuper;)

    Pozdrawiam z Marsa i czekam na kolejne foty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nO cO, może chciał być fajny i se załozył nie do końca te rękawiczyki, nie? xD

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nigdy nie zakładam rękawiczek do końca xD
    Nawyk jakiś xD
    Ale 3 fotka jest bezbłędna xD
    Taka wielka kurtała i takie chude nóżki xd

    adrynalyna

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli by założył coś jeszcze na siebie jego nogi by nie wytrzymały ;)
    a chłopaki mądrze siedzą w ciepełku i nie łażą żeby sobie uszy odmrozić

    OdpowiedzUsuń
  5. a na 3 fotce to co on ma na sobie? xD
    kombinezon?:D
    wiem że coś wielkiego i chuudne nogi:D
    a na 4 fotce chciał być oryginalny xD
    Pozdrawiam :D

    Patyczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh...co wy o nim wiecie?? Znacie Jareda wyrobionego przez media, ale on wcale taki nei musi być naprawde! Poza kamerami....robi co chce! I wątpie żeby któraś z was go ,,kochała,, więc niepróbujcie nawet tak mówić... A tak wogóle jestem ciekawa czy jakby był mniej sławny, mniej przystojny i mniej bogaty czy nadal by był taki ,,boski,,! Widzicie tylko Jareda a na ich muze (marsów!) składa się też Tomo i Shannon...Fajnie by było o tym pamiętać!!! On byłby zrozpaczony że kojarzycie go tylko z ładną buzka a nie z jego muza...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrasi mają najlepszą muze na świecie! xD ehh...jak słucham ich płytki to mam o 360 stopni lepszy humorek ;)) xD niechw końcu przyjezdzają do Polski! ;** A Jared na fotkach wychodzi jak zwykle- wspaniale....widać te lata praktyki ;)) Pozdrawiam ;**

    Niunia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam bardzo ale większość nie dostrzega tylko Jareda... Przecież jest też dużo fanów Shannona i Tomo. Więc prosze mi tu tak nie gadac xD A co ma do tego jego kasa?! Dobra moze ma jej dużo ale co z tego? Jego kase kochacie? Wątpie... A zresztą Jared stał się jeszcze bardziej sławny przez zespół, czyli jest dużo fanów ZESPOŁU a nie tylko Jareda xp nO! xP

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakby byli brzydsi/mniej popularni (wtf?? słucham mnóstwa nieznanych przez otoczenie zespołów i jakoś mi to nie przeszkadza), ale grali taką wspaniałą muzę jak teraz (tak, mam na myśli CAŁY ZESPÓŁ) uwielbiałabym ich tak samo. Gdyby dozwolone było słuchanie tylko zespołów z przystojnymi facetami, nie mogłabym słuchać prawie niczego. Czy to naprawdę najważniejsze, jak ktoś wygląda? Na stronach poświęconych 30STM dajemy sobie trochę luzu, możemy dowiedzieć się czegoś więcej o naszych idolach, pomarzyć o ewentualnym spotkaniu (kto by nie chciał ;).
    I, tak, masz rację, poza kamerą Jr tak samo jak reszta robi, co chce. Nie bardzo rozumiem, mamy ich za to nienawidzić, to jakieś nienormalne, że są zwykłymi ludźmi?
    Przykro mi, że masz tak ograniczone poglądy na temat niektórych fanów, bo naprawdę nie wszyscy, jak mniemasz, kochają ich przez pryzmat urody.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem fanką ZESPOŁU a nie tylko Jareda. Tylko mam mówić ze te foty nie są boskie bo co bo nie ma żadnych nowych Shana ani Tomo?
    Ja pamiętam o całym zespole i w przeciwieństwie do niektorych 'fanek' doskonale wiem kto to Sahn iTomo i lubie ich tak jak Jareda;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie, czemu niektórzy myślą, że w zespole 30 STM najberdziej podoba się nam Jared Leto? Bo KAżDY POSTRZEGA śWIAT NA SWOJE PODOBIEńSTWO i coś mi się zdaje, że dla tych anonimowych właśnie to (czytaj wygląd Leto) ma największe znaczenie i WYDAJE im się, że reszta świata prezentuje identyczne, jak oni, poglądy.

    I powiem więcej, anonimowi mają rację - WYDAJE IM SIĘ.

    A poza tym - dajcie żyć i wypowiadać się na każdy temat, włącznie ze wszystkim co dotyczy Jareda. W końcu jest wolność słowa i nie rozumiem tej śmiesznej krytyki fanek 30 STM, które odsądza się od czci i wiary, bo skomentowały wygląd Jareda (pomijam fakt, że w notce były jego zdjęcia, to niby z jakiej racji mam pisać o muzyce?!). Ja wiem, że dużo jest takich dla których muzyka Marsów ma faktycznie drugorzędne znaczenie ale na litość boską, to NIE JEST ZASADA!

    Dobra starczy tego.

    Super fotki Ewelinko ;* Kurtka Jareda jest fajna a rękawiczki... hmmm może pożyczył od starszego brata i okazało się, że jednak są za duże? (hahaha)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiecie do powiem? Ten łysy facet na drugim zdjęciu wymiata ;P;P Bardzo lubię Jareda, no ale to przez muzykę ich poznałam, więc co za problem w tym, że piszemy o Jaredzie? Przecież Tomo i Shannon też są ważni, i notki też są z nimi. Prawda jest taka, że to jednak Jared jest wokalistą i aktorem, więc jest najbardziej rozpoznawalny w grupie... Tak nawiasem to u mnie nowy odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam radę dla wszystkich tych, którym nie podoba się nadmiar Jareda na tym blogu: załóżcie sobie własny blog, na którym będziecie oddawać hołd Tomo i Shannonowi, są przecież tego warci. Ja ze swojej strony mogę wam obiecać, że będę odwiedzać ten blog. Przysłużycie się waszym idolom i przekonacie się, że nie jest łatwo prowadzić blog a krytykować cudzą pracę każdy głupi potrafi.
    To już chyba wszystko w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie:,,Siedze i siedze, myśle i myśle- skąd wyczasnąć materiał na nową płytke i czy powtórzy ona sukces tej ostatniej...?" Osobiście szczerze im tego życze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm ... gdyby nie aktorstwo i muzyka i ta pełna pasji charyzma na scenie i w śpiewie Jareda Leto to zachwyciłabym się jego urodą najwyżej najwyżej przez parę chwil.. Ale prawda jest oczywista i jasna jak słońce w zespole tak naprawdę rządzi Jared, wszędzie go pełno, to on przewodzi, świeci oczkami na kilometr, CAŁA TAJEMNICA SUKCESU 30 seconds to mars tkwi w charyzmatycznej osobowości Jareda i w jego niezwykłej, zaraźliwej pasji do muzykowania... bez urazy dziewuchy ale Tomo i Shannon dla mnie są tylko tłem ale widać ciężko pracują i nie przeszkadza im że to JAred najbardziej przyciąga uwagę..

    OdpowiedzUsuń
  16. "świeci oczkami na kilometr" co ja do cholery nabazgrałam????

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja nie wiem. Chyba musiałaś być wpół przytomna.:D

    OdpowiedzUsuń
  18. 30STM TO FILOZOFIA ŻYCIA

    OdpowiedzUsuń
  19. sie wysiliłaś z przesłaniem:P

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę tylko powiedzieć, że oni chcą nam przekazać coś więcej niż muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd wiecie, czego oni tak naprawdę chcą? (hahaha) Siedzicie w ich mózgach czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest zawarte w tekstach, jest w tym co mówią i co robią nie trzeba siedzieć w ich głowach aby to dostrzec, to jest raczej to czego chcą od nas

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja myślę, że w ich tekstach jest zawarte dokładnie to, co tam napisali i to właśnie chcieli nam przekazać i nic poza tym a resztę filozofii dorabiają sobie znudzeni fani. Odnoszę takie głupie wrażenie, że niektórzy doszukują się w tych piosenkach więcej niż jest tam zawarte ale ok, to jest wasz świat i wasze kredki. Miłej kontemplacji, medytacji czy innych rytuałów odprawianych nad tekstami i przesłaniem muzyki Jareda i 30 STM. (hahaha)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja sobie wypraszam! ja nic nie odprawiam:D!

    OdpowiedzUsuń