sobota, 19 kwietnia 2008

Już dziś Alexander!!

Już dziś o godzinie ok.20:15 na TVP1 długo oczekiwany przez nas "Alexander" (a właściwie Hephaistion);>
(Alexander 2004r)














.....................................................................................................

Dla wytrwałych kulisy z kręcenia Alexandra TVP1 godzina 3:30
(ja pewnie będę przewracać się wtedy na 2 bok)

.................................................................................................

Najmłodsi fani 30STM w wykonaniu The KIll :)

Te dzieciaki są sweet :) :) :)

Laughing With 30 Seconds To Mars

Provehito In Altum

17 komentarzy:

  1. Wreszcie dziś ten wielki dziń ;D haha ale na serio przynajmniej isę nie będę nudziła wieczorem:) A co do tych dzieciaków to one są urocze po prostu;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko mu nylo w tych dlugich blong wlosach, szkoda ze obciął :( ja mam zamiar dotrwac to 3:30, ale pewnie tego nie zrobie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nastawie sobie budzik na 3:30, czego się nie zrobi dla Jaredzika:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oł jeee xDD Mam pomysł, nagram na kasete ;);) nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło xD A Nasz Jared pięknie wygląda w długich włosach ;) Zresztą, on zawsze świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem taka padnięta, że chyba nawet filmu nie obejrzę. Zmęczenie bierze górę xD xD I jak dla mnie Jared lepiej wygląda w takich włosach, jakie ma teraz xD

    adrynalyna

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobry pomysł z tym nagrywaniem...powiem bratu żeby mi też nagrał te kulisy!!
    A w niedzielę po kościele sobie obejrzę (lol)

    PS:życzę szalonej zabawy na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej:* fajny blog:)wchodze tu od niedawna ale bardzo mi sie podoba:) no ale do rzeczyXD. Wiesz, wczoraj oglądałam na tvn film "Jądro ziemi" i jakież było moje zaskoczenie, gdy na samiutkim koncu filmu usłyszałam piosenke "ECHELON"! to takie piekne uczucie xDxD A na napisach koncowych napisali "Echelon by Jared Leto with 30 Seconds To Mars" xD wiem ze mam podniete no ale to wielkie wyróżnienie. Aha i polecam film bo bardzo fajnyXDxD. buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze...coś słyszałam o tym ale nie pamiętałam co to za film..dzięki Ci bardzo :) :*:):):)
    Kiedyś na pewno obejrzę, jeśli polecasz...to nie tylko ja chyba się za nim rozglądnę :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje ;) za 30 minut mam być w kościele, a ja piszę komentarz xDD Nikt mnie nie pobije xD A co do filmu, to też oglądałam "Jądro Ziemi" :) Jeśli nie oglądnę Alexadra to chociaż muszę się nieźle upić na weselu xDD Pozdrowienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wszystko zaczęło się od ,,Alexandra'', potem był ,,Pan życia i śmierci".W zeszłym roku odkryłam 30STM. I tym to oto sposobem 30STM i JL stali się prawie całym moim światem. Dziś są moim nałogiem, promykiem rozjaśniającym moją szarą egzystencję. A Twój blog oknem przez które zaglądam na moich ulubieńców. Dzięki Ci za to :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mam prośbę mogłabyś zmieścić fotografie wszystkich tatuaży, jakie ma Jared?? Dziekuję z góry:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, zgadzam się, że Jaredowi najlepiej w jego obecnej fryzurze :)
    Ewela, widziałaś na YouTubie videa zrobione przez tangerine0xygen? Ja oglądałam wczoraj i o mało z krzesła nie spadłam ze śmiechu ;)

    Jeśli nie, to tu jest link :)
    http://www.youtube.com/user/tangerine0xygen

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak widziałam to już kilka dni temu...Dzięki za przypomnienie!!
    I też mało co nie spadłam z fotela...leżałam na nim już...jeśli chcecie sie pośmiać to proszę bardzo, wchodźcie tu:
    http://www.youtube.com/user/tangerine0xygen

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o film to dla nas on rzeczywiście mógłby się nazywać Hefajstion a nie Aleksander (mnie np guzik obchodzą losy Aleksandra i to co się z nim stanie). Tak patrząc na te zdjęcia miałam wrażenie Ewelinko, że wyciągnęłaś chyba wszystkie istniejące sceny z jego (Jareda znaczy się) udziałem (hahaha).

    W kwestii dzieci powiem krótko: teraz śmiało moge plunąć w twarz każdemu, kto powie, że fani 30 STM to WYŁĄCZNIE rozwrzeszczane nastolatki. To również rozwrzeszczane dzieci (hahaha).

    Marsi chwilami mają śmiech jak... (nie, może jednak nie będę pisać jak co, skoro mianuję się ich fanką) Możnaby to tez podsumować zdaniem 'poznaj głupiego po smiechu jego' (hahaha) ale głupi to oni na pewno nie są, to tylko banda nieszkodliwych ale za to totalnych świrów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz jaredoholiczka, za 30 stm nie szaleją tylko nastolatki ale 2 pokolenia fanek, nastoletnie i te grubo po 20stce, ja mam 25 lat, są jeszcze starsze dziewczyny.. stara gwardia udziela się czasem na legendarnym już topiku kafeteryjnym, http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3517498&start=0
    niedługo dobijemy do 1000 postów, pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Taa za Marsami to nawet mohery będą niedługo szaleć^^ A film obejrzałam po raz 2 chyba ale na 3:30 nie mialam mocy żeby wstać;(

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba poznawać dobrą muzykę nie??:D
    Oglądałam Aleksandra, szkoda ze Hefajstion umarł pierwszy...:(

    OdpowiedzUsuń