środa, 30 kwietnia 2008

Tapety









PIA ;)

11 komentarzy:

  1. Piękne piękne piękne piękne! Nie wiem nad czym Ty się zastanawiałaś nie chcąc ich tu wklejać, naprawdę.

    Ustawiam trzecią z tekstem mojej ulubionej piosenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zgadzam siem, sa pikne! Ta ostatnia taka wspaniała jezd xp

    Ja tyż lubiem tą piosenke co jezd na trzeciej tapecie xp

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka

    Czy orientuje się ktoś w jakim nakładzie została sprzedana płyta ,,ABL" w Polsce?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię wszytskie teksty z tych tapet, wogóle kocham wszystkie :P
    Ale na ostatniej sa moje kochane fotki haha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ustawiłam sobie jedną na pulpicie ;D
    A tak by the way:
    jak coś to tutaj tapetka by me ;) =*
    http://i29.tinypic.com/2coo85g.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Do autora
    Masz chyba nie oficjalne informacje bo koncert w Petersburgu się nie odbędzie. Został OFICJALNIE przez zespół odwołany

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta pierwsza tapeta:) kto by pomyślał, że on tak cudnie może wyglądać, nawet jeśli ma się nażelowany fryz

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem że koncert się nie odbędzie i pisałam już o tym w którymś komentarzu, jeśli byłaś/eś na bieżąco w czytaniu...to pewnie o tym wiesz..lub poninieneś/nnaś wiedzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie :) A co do tapet - boskie... tapety z fragmentami piosenek są najlpesze.. wielkie dzięki :) za chwilę któraś z nich ląduje na moim pulpicie :)

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne xD usze sobie na komie takie tapety szczelić^^ xD Cały blog jest świetny ;)) Pozdrawiam ;**

    Niunia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wchodze,pacze a tu się pozmieniało:D znaczy to z boczku;p super:D:D no i oczwiście zółtego Adama na moim pulpicie zamieniłam na Jareda na różowawo-fioletowawym tle:D


    iłołupek

    OdpowiedzUsuń