piątek, 25 kwietnia 2008

Wallpapers



Enjoy :)

Provehito In Altum

7 komentarzy:

  1. ahoj, bardzo ładne tapeciaki xD pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Hie hie WARIATY! xD ^^

    Niunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha xD
    To samo zdjęcie mam na avatarze na moim lastfm xD
    http://pl.youtube.com/watch?v=_n6TKND3D60&feature=related A to tak przy okazji xD (TM i JL) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe, ja mam inne...kto wie jakie, ten nieźle się uśmiał :)
    dzięki za link :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne tapetki - Ciekawe jak smakuje lakier Jareda ;)
    Justine

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:) Jak dla mnie to powinni im więcej takich fot robić - wesoły CAŁY zespół:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tapety są super, widać, że się chłopaki dobrze bawią, mam tylko nadzieję, że któregoś dnia nie zrobią sobie niechcący krzywdy (hahaha).

    Nie no, żartuję.

    Od razu widać, że oni się po prostu kochają (hahaha)

    OdpowiedzUsuń