poniedziałek, 14 kwietnia 2008

Jared w TV

Alexander
Sobota (19.04.2008) TVP1 godz.20:15
info o filmie
.....................................................................................................................................

"na planie Alexandra" (film dokumentalny)
Sobota (19.04.2008) TVP1 godz.03:30
.........................................................................................................................................

Lonely Hearts
Poniedziałek (21.04.2008) Canal+ godz.23:15

Info o filmie
...............................................................................................................................................

Fight Club
Czwartek
(24.04.2008)TV4 godz.21:00


Info o filmie

Za newsy dziękuję
Rudej Bestii :) :*:*:*


Provehito In Altum

9 komentarzy:

  1. Wreszcie się pogapimy troche na Jareda, jakbym nie gapiła się na co dzień ale cii;D Śwetnie tylko w sobote to ja zapewne zasne o 3:30?! Kto te godziny ustala ehh;/ Ale i tak jest ok;))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. no ale wysyp no ja nie mogę :)szykuje się okupacja telewizorów, bitwa o pilota, słowne utarczki z domownikami,wysyłanie ich do znajomych na noc, zarywanie nocy, ekscytujacy tydzień!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki idiota wymyślił 3:30?! (Ten sam, który kazał mi oglądać Grammy do piątej nad ranem ^^) Ale co powiem? "Śpijcie, nie zwracajcie na mnie uwagi, muszę pogapić się na Jareda" xD Dobrze, że sobota - nie mam zamiaru przegapić xD
    Dzięki za info, od jakiegoś czasu poluję na "Aleksandra" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Luuudzie!!! Aleksander jest w sobotę o 20:15! O 3:30 jest coś w rodzaju making of xD(źródło: tvp.pl) Zapraszamy przed telewizory xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No a czy ja napisałam że jest o 3:30 Alexander????????????

    Ha ha ha ha

    Nie tylko ty się na to nabrałaś :)

    śpij już bo noc :)


    Albo nie...rozumiem Cie :) też gapie sie na foty (lol)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu! W końcu! W końcu! Od września czekam na Aleksandra!!! Nareszcie.
    Samotne serca widziałam a nawet jeślibym chciała obejrzeć powtórnie to brak tego kanału ;>
    No i Fight Club nie no, nadrobię w końcu zaległości związane z filmami. Nie sądziłam, że kiedyś to powiem ale NIECH ŻYJE TELEWIZJA! (hahaha)

    OdpowiedzUsuń
  7. A, to chyba z tych "emocji" się tak nabrałam ^^ Poza tym, jeszcze nie było godziny pierwszej! Toż noc dopiero wtedy się zaczyna xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej jestem tu 1szy raz...ale widzialam juz ta note na innym blogu taka sama;/ktos chyba ci ja ukradl...zdjecia byly nawet te same!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. canal+ - brak...
    tv4 - brak...
    dobrze,że chociaż tvp1 mam...ehh...

    sobota 20.15-Justysia grzecznie ogląda Jaredzia-gejka:D:D:D:D:D



    iłołupek

    OdpowiedzUsuń