czwartek, 1 maja 2008

Wallpapers










Provehito In Altum :)

11 komentarzy:

  1. Jejciu... jakie piękne ;* Będę miała wszystkie po trochu na pulpicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. odjechane tapetki.... bardzo bardzo mi sie podobają

    Mysza xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sama zapodałam sobie 3 tapetę na pulpit :D hehee:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'a little big man' mi się podoba:D:D i 'my own religin' też jest fajne;D


    iłołupek

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi sie najbardziej podoba ta 4 xp tacy wspaniali sa ma niej xp


    a własnie... ma ktosik napisy do Highway? Bo ja nigdzie nie moge znaleść :/


    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mogę nigdzie znaleźć tych napisów....obawiam się, że ich po prostu nie ma... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 4 najbardziej mi się podobają, ale tak w ogóle to wszystkie są odjechane :) Jedna z nich wyląduje na pulpicie :) Już 3 raz w tym tygodniu tapetę zmieniam - z Jareda i 30stm na Jareda i 30stm xD
    Zauważyłam, że zaczynam się od tego bloga uzależniać ;)

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  8. M�j pulpit ledwo �yje xD
    Po 5 razy na dzie� tapet� zmieniam ;|
    Heh ;D
    Najlepsza 3 ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja nie zmieniam az tak często,ale te nie trzymam jednej tapety przez rok. Nie umiem ie oprzec patrząc na takie tapety:P

    Kara(nie chce mi sie logowac-jestem u kuzyna)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ostatnio zmieniłam przedwczoraj i patrzę, że znowu trzeba będzie to zrobić ^^ Tapety są super, jedna lepsza od drugiej a ty się zastanawiaj człowieku, na które ujęcie Jareda i Marsów masz ochotę patrzeć najbardziej... Ciężki wybór (hahaha)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja ale słodkie tapecie lee aż się pod kompem się ślinie ha ha Boskie ,zaąbiste i cudne ha ha jak to mówi moja kuzyna ha ha

    OdpowiedzUsuń