niedziela, 11 maja 2008

Monachium (07.05.2008) C.D














PIA

4 komentarze:

  1. Oj a tu jeszcze zdjęcia z zarośniętą buźką (hahaha)ale co tam liczy się to, kto na nich jest :)
    Ta gitara elektroakustyczna jest strasznie wielka albo mi się tylko wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być super :) szkoda ze tam nie mogłam być... :( widzę, ze jeszcze tutaj Jared jest jak Robinson Cruzoe, ale co tam..na pewno było boskoooo....
    PIA

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha któregoś razu nadejdzie taki koncert, kiedy słaby, biedny, wychudzony Jared nie będzie miał siły unieść tej gitary... I co wtedy?

    Koniecznie trzeba o niego zadbać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się wydaje czy on ma damską brazoletke na łapce?? O.o Z tą broda tak....dzko mu ;P ale ja zdecydowanie wole go ogolonego xD chociaż liczy sie muzyka i wnętzre a nie wygląd...;P Jak zwykle na koncercie nie byłam ;((

    Niunia

    OdpowiedzUsuń