czwartek, 15 maja 2008

Nowa fryzura Tomo

Sheffield Arena, Sheffield (11.05.2008)





9 komentarzy:

  1. No proszę Tomo rzeczywiście był u fryzjera ^^ I do tego wiadomo skąd ten pomysł :)

    Następnym razem zapyta o radę innego stylistę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ty, człowieku, zrobił z sobą, hah?!
    Ja cię pytam...

    GDZIE, DO CHOLERY, TWOJA PIĘKNA GRZYWUNIA???!!!

    Nie, nie, nie!!! Jestem na nie! Dziecko, tak nie wolno robić! Nie będę tego tolerować! Cholera! Karny jeżyk! Siadaj na dupę i 28 minut tam siedzisz!

    Umarłam. Obwiniajcie Tomo.


    (Sania)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się ściął... z boku to nie wygląda tak źle, choć będzie mi brakowało jego zadziornej grzywki... Teraz ma zadziornego grzybka^^
    Zmiany są czasem potrzebne, przyzwyczaimy się i do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak sławny Jaś Fasola właśnie w tym filmie Blackadder kto nie widział niech zobaczy http://work.colum.edu/wordpress/briley/files/2007/05/blackadder.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzura na garnek...?
    WTF?!!
    Echelon dla Tomo rzutnie się na jakąś perukę...
    ^^
    Jared - golarka
    Tomo - Peruka
    A dla Shanna się coś wymyśli xD

    OdpowiedzUsuń
  6. O nieeeee...!!! Hahahaha...!!!

    Przeżyłam szok termiczny i przeszywający moje ciało ból jak po raz pierwszy zobaczyłam Tomo bez grzyweczki, za to z gustownym nocnikiem na głowie hahahaha...!!! Straszne co on zrobił, ale co mi tam do tego jest dorosłym mężczyzną i to jego włosy xD Oby szybko odrosły xD Jeżeli to był pomysł szanownego pana Leto to ja mu gratuluje głowy pełnej takiej durnoty hahahaha xD

    Jeszcze jedno...mam nadzieję Ewelino, że nie obrazisz się na mnie jak Ci podkradnę tą boską historyjkę animowaną i umieszczę ją również u siebie xD

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nie jest najlepiej.. no ale chyba przy takim fryzie już nie zostanie... xD

    OdpowiedzUsuń
  8. jego lubie najbradziej z całego zespołu...(no i Shanna też ale nie o tym mowa ;)) i muszę to powiedzieć...wygląda OKROPNIE!!! xDxDxD

    OdpowiedzUsuń
  9. co on ze sobą zrobił?? Nie wygląda najgorzej, ale było mu lepiej w poprzedeniej fryzurze...

    Justine

    OdpowiedzUsuń