niedziela, 4 maja 2008

Some Highlights Of Lisbon Portugal 03.05.3008

9 komentarzy:

  1. super filmik. To wej�cie z gitarami i ta zas�ona opada - fajnie :)
    Widz� �e nowy spos�b umieszczania filmik�w na bloga wykorzysta�a� :)
    Nie mog� si� doczeka� realacji z Berlina :)

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  2. zauwazylam ze w 2 piosence - bottle of one przez chwile weszli z początkiem Attack...cos sie komus pomylilo...ale i tak swietni.pozdrawiam
    Dżama s*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu-na blogu- się duuużo pozmieniało,oczywiście na lepsze, od kiedy tu byłam ostatnio, przeklęta matura...och...świetny koncert, może z nową płytą do nas przyjadą

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie ten początek The Kill rządzi ^^ Super wejście ;) Zastanawiam się czy to Hard Sound TV to jakaś portugalska telewizja, jak jeszcze transmitowali to w telewizorach w Portugalii (np tym którzy nie pojechali) to to jest naprawde porządny przyzwoity kraj. Nie to co u nas ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. A i zapomniałam. Świetna jest ta fotka na wejściu ^^ (oczywiście nie znaczy to że tamta nie była super, bo wszystkie ich zdjęcia są fajne bo to ICH zdjęcia, haha)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! pełna kultura... krawacik itd xD

    OdpowiedzUsuń
  7. wszysto co jest zNIMI zwiazane jest superanckie hehehe:D:D:D logika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zobaczyłam jak po chwili Jared zaczyna biegać po scenie z tym swoim pierdolcem, aż uśmiech sam wskoczył mi na usta. On nigdy nie dorośnie. Tylko na dobre mu to wyjdzie.
    Mam nadzieję, że kiedyś będę uczestniczyć w takim koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ich muzykę i Jareda!
    (PO CO MU TA BRODA???)

    OdpowiedzUsuń