piątek, 2 maja 2008

zawartość I-POD`a Jareda


MoonLightLeto - big thanks!! :)

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. heh...cóż za zbieg okoliczności, że 1/3 tych piosenek też mam na mp3, ale u mnie przede wszystkim jest pełno 30stm :) Pozdrowienia dla wszystkich fanów!!!!

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie jest też zbieg okoliczności, że nie mam praktycznie żadnej z nich ^^ Ale również mnóstwo Marsów ;) Cóż, każdy ma swój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja znam aż całe 3 zespoły!! Ale zaszalałam:) Nie czekajcie, z Bjork to będzie 4;p
    on tak samo jak ja ma wszystkie utwory w kolejności alfabetycznej;] takie przyjemne pomieszanie wszystkiego;]
    a to że mam wszystkich Marsów nikogo chyba nie zdziwi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, kojarze nie które zespoły i mam z tej listy tylko jedna piosenkę na mp3 xD, no i oczywiście marsów bez tego obejść się bym nie mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a na moim jest troszkę z tych utworów... chociaż bardziej wykonawcy się zgadzają xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zaszalałam,aż 3 piosenki z tych co on ma ja też mam na mp3:D:D:D hahahaha bo więcej nie znam....;p;p



    iłołupek

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja kocham Placebo xD i tez mam kilka tych piosenek co on xp hehe jeszcze jakby Mansona słuchał to by był szok dla mię xDxD

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Jareda i właśnie spełni się moje marzenie bo go zobacze !!!!! W poniedziałek na koncercie w Berlinie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej zapytajcie sie Jareda o koncert w Polsce jesli jedziecie na koncert i bedzie okazja go zapytac!!!!!!!Gdyby nie matura tez bym pojechala:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wytrzymam, żadnej z tych piosenek nie znam (hahaha)

    Właśnie, przyciśnijcie ich z tym koncertem w Polsce bo mi już coś odbija, śniło mi się dzisiaj, że grali koncert u nas, jak jeszcze trochę przyjdzie mi na nich poczekać, to zwariuję do reszty (hahaha, chociaż i tak niewiele mi brakuje)

    A w ogóle to wczoraj niechcący i zupełnie niespodziewanie usłyszałam wykonanie The Kill, rzecz jasna nie w oryginale, bo śpiewała taka dziewczyna z zespołem, oczywiście do wykonania Marsów nie ma co tego porównywać ale szokiem było to, że w tym moim zaplutym mieście ktoś to zna i odważył sie publicznie wykonać. W pierwszej chwili zdębiałam i długo potem nie mogłam jeszcze dojść do siebie (hahaha)

    A tak poza tym to szczerze zazdroszczę tym wszystkim, którzy jadą na koncert ;) Życzę wam dobrej zabawy chociaż wiem że i bez tego na pewno będzie fajnie ^^ W końcu to koncert Marsów ;)

    To się rozgadałam (hahaha)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja bym chciała jechać na ten koncert!!
    wiem, że to brzmi niedorzecznie, ale postarajcie się namówić Marsów, żeby do Polski przyjechali... Wtedy zobaczą jak Polska ich kocha... wiem, że to brzmi szalenie, ale zawsze można spróbować, nie??? ;)
    Starsznie zazdroszczę tym co jadą na koncert, ale cóż takie życie :(
    Miłej zabawy z Jaredem, Shanonnem, Tomo i w ogóle....

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam maturę ;((((
    a Jared lubi Radiohead jak ja, łuhu

    OdpowiedzUsuń
  13. ach...koncert...marzenie...
    DO TYCH CO JADĄ DO BERLINA: weżcie skopcie marsowe tyłki i powiedzcie im,że SOON dla nas nie istnieje! i chcemy konkretów! jak nie chcą po Bożemu,to ich się siłą przyciągnie! bo ja tez już wariuje... niedługo ubiorą mnie w biały kitel i zamkną w pokoju bez klamek i Marsi będą za to odpowiadać hahahahaha;p


    a jeszcze raz co do piosenek:
    szczerze polecam teledysk do piosenki 'rabbit in your headlights' jak pierwszy raz to oglądałam to troche mnie to ogłupiło,ale teledysk jest naprawde świetny.
    tu jest link:
    http://pl.youtube.com/watch?v=tjGR9_pg3EM


    iłołupek

    OdpowiedzUsuń
  14. Come Together znam i bardzo lubię...hehe , fajne jest :)

    A co do tego teledysku
    http://pl.youtube.com/watch?v=tjGR9_pg3EM

    dziwny jest ...taki (schizowaty) :D
    xD

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no same wielkie bandy jedynie mu zazdrościć nie no gusta to on jak cholera on jest the best
    Jaredzio wymiata!!!!
    To co kradniemy mu odtwarzacz i słuchamy ha ha yeah

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja znam tylko Bjork, Fink Floyd i Nirvanę ale nigdy chyba nie słuchałam tych piosenek. Musze P.F. posłuchać bo moi staruszkowie mają kilka ich płyt. Trochę zrycie, ze koncert jest w poniedziałek, bo jesli mieli by tez w środku tyg. koncert w Polsce(marzenia) to nie wiem czy bym poszła.
    Powiedzcie im zeby ruszyli swoje szanowne... i przyjechali tutaj do nas nie/?
    I jak sobie zdjęcia zrobicie to prześlijcie i niech autorka na bloga da oki?
    To by było takie moje małe życzenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. o tak..ma gust ..kilka znam ..

    bosz mega zazdroszcze tym co jadą...bede z wami duchem i prosze zróbcie im cos zeby przyjechali do polski!! błagam..ja tez zwariuje!
    pia !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja znam tak z 10 zespolow:D:D:D jak mozna nie znac Joy Division znajac i kochajac 30 seconds to mars:D:D ???a jesli sie nie zna to czas poznac to legenda :D:D i polecam PLACEBO !! np piosenke Meds :d TO LINK DO NIEJhttp://www.youtube.com/watch?v=PNixch31wmo NAPRAWDE WARTO PRZESLUCHAC!!!!!! pozdrawim autorke bloga:*:* caluski na zachete aby ten blog nigdy nie przestal istniec:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zbieg okoliczności? w 85% zgodne z moim gustem! xD
    o jaaaaa... czado-hardkorrrr! xD

    /Jadziunia ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. ludzie... wy to macie dobrze.. pojedziecie do berlina...zobaczycie Jareda, Tomo i Shannona - zabawicie się - możeliwe, że zdobędziecie autografy i wszyscy Wam będą zazdrościć... JA JUŻ ZAZDROSZCZĘ!!! skręca mnie w środku jak pomyślę, że nie mogę tam być, więc Marsi muszą do Polski przyjechać, dać koncert, a nawet parę :)I jak już pisaliście - NIE MA ŻADNEGO SOON - KONKRETY!!!!

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  21. ci co nie jada na koncert... SPOKOJNIE... bo u niektórych jakieś zaburzenia emocjonalne powstaną... xDD kiedyś się doczekacie/my... xD

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie juz powstały, teraz bede całymi dniami i nocami rozpaczac...;(
    Założyłam forum: www.thirtysecondstomars.lua.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez ja bym dala...chyba wszytko aby zobaczyc na zywo i uslyszec gos Jaredzika!!!!

    OdpowiedzUsuń