piątek, 23 maja 2008

Wywiad z Jaredem i Tomo

7 komentarzy:

  1. wygadani sa trzeba przyznac >hahaha<

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe zawsze jak na nich patrze to mi sie smiac chce;D tez tak macie?? pozdrawam;P



    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak już coś wymyślą! Mucha nie siada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiecie ze ja tak jka Jared czytam nalepki na rzeczach xD a czasami mi sie oko samo zamyka >lol2<

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla niektórych wywiad to okazja żeby się napić i najeśc owoców (hahaha) można i tak ^^

    Świetni jak zwykle, momentami jak się zapatrzyłam to przestałam skupiać się na tym co mówią...Chyba powinnam obejrzeć jeszcze raz (hahaha) Chociaż i tak jak na mnie to sporo zrozumiałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. czego lubicie słuchać ?
    O Fortuna nie ryba - o for tuna (tuńczyk) :DDDDDD
    ściemniają ile się da
    chcemy jechać do Indii by skupić się na jodze, kundalini (tajemnicza i sakralna moc duchowa )i czakrach :D
    i jeszcze te głębokie myśli życie jest jak miska wiśni/czereśni :D

    zabawny wywiad jak zwykle uratowany przez ich poczucie humoru bo pytania były nudne i tendencyjne
    peanut

    OdpowiedzUsuń
  7. taaa... niezli sa, a ścimniaja zawsze a te glupie prezenterki nie wiedza czy to zart czy oni mowia powaznie, >hahaha<

    OdpowiedzUsuń