sobota, 17 maja 2008

:D






Zostawiam parę kolaży :)

Provehito In Altum

7 komentarzy:

  1. Jezu ja sie w tych fotach zakochałam xDD hehe joke....fantastyczne! ;P i jak już mówiłam: JARED to kompletny CRAZYol! ;)) kolege świetne ;P pozdro ;* FANTASTYCZNY blog! ;))

    Niunia

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko mi spodobały się te fotki ^^ Świetne kolaże, w ogóle te miny Jareda są kapitalne :)

    Jak to się stało, że ta sesja uchowała się 2 lata niewidziana przez nikogo?! Haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz to moja ulubiona sesja z jaredem xD hahahaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. taaaak teraz to też i moja ulubiona sesja :)
    Emila - Czekam na tapety z tymi fotami hehe:)
    Obiecałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, ta sesja jest genialna. ;D
    a kolaże jeszcze bardziej. ;D

    MyNameIsAnn.

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow jak ja uwielbiam takie focie ha ha ha wymiatają yeah

    OdpowiedzUsuń