piątek, 23 maja 2008

Spotkanie z fanami














The Edinburgh Corn Exchange 09.05.2008

9 komentarzy:

  1. heh...foty super - najlepsza ostatnia..
    a tak zauważając to nasi kochani Leto obydwoje kratki uwielbiają kratki D
    takie spotkania z fanami są po każdym koncercie??? wiem, ze rozdawanie autografów jest, więcej nie wiem, więc pytam....
    chciałabym tam być z JaShaTo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to byłam ja, tylko zapomniałam się zalogować ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wariaty xD
    A na niektórych zdjęciach Jared wygląda strasznie z tymi świecącymi oczami oO xD ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia fota i ta, na której Shanana się szczerzy mnie rozwaliły!!! xD xD xD


    /P.I.A. Jadzia G.

    OdpowiedzUsuń
  5. aa ja kcem taka kortke jak ma shanny ^^ uwielbiam kratki (nie jestem punkiem xD) i nawet mam taką wiejską flanele jak Jared, no bo w końcu mieszkam na wiosce >lol2<

    OdpowiedzUsuń
  6. No dobra, spotkanie z fanami tylko GDZIE CI FANI?!

    Dobra mniejsza z nimi ^^
    Zdjęcia są świetne, Jared i Shannon nie potrafią tak po prostu się nie wygłupiać jak zobaczą aparat fotograficzny :)

    Ale przynajmniej jest śmiesznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe chyba zimno bylo bo takie czerwone mordki maja :D:D:D tez lubie kratke szczegolenie czerwona:D ale w ole jara takiego jak na poprzednich fotach ...ah jest tam taki meski ze az mi wszyske wlosy debem staja hahahaha nie no pisze jak jest:D

    OdpowiedzUsuń
  8. mwahaha(...)haha... (brechta z ostatniej fotki).
    tia, Leto chyba mają ostatnimi czasy zamiłowanie do tych krat, kratek..^^
    Jared łogolony, ale tym razem Shann zapomniał o maszynce do golenia podczas porannej toalety. xDD
    no właśnie coś tych fanów nie widać... a ciul z nimi. xD i tak mamy patrzeć na JaShaTo. ^^
    PIA. ;**

    ~MyNameIsAnn

    OdpowiedzUsuń