piątek, 16 maja 2008

Sesja 2006














sesja z 01.01.2006 dla Vanity Fair Magazine

12 komentarzy:

  1. SKĄD
    TY
    WZIĘŁAŚ
    TE
    ZDJĘCIA
    ?!

    Nigdy ich nie wdziałam a sa naprawdę świetne :) Ten świr to zawsze wie jak się zachowywac przy aparacie fotograficznym :)

    No i ten nieśmiertelnik, może dałoby rade odczytać tą grupę krwi co? (hahaha)

    Super fotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. He he jaka śmieszna sesja zdjęciowa...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nie moge, zrobie z ta sesja tapete, takich fotek nie mozna ominąc, lol

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie podoba ostatnia xP taka zajebiaszcza jest xP o!

    Monicura xpqx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, piękna, wspaniała ta sesja.
    Już skończyłam pracę z tymi zdjęciami. Jesteś cudowna że je tu dałaś *_*

    aby.

    OdpowiedzUsuń
  6. to 3 i 9 jest najlepsze :)
    nie widziałam tej sesji jeszcze - fajna :)

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę xD Dobre, dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 4,6,7 i 9 podobają mi się najbardziej:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. OmG....cudowne! xD ja ine moge ale z Leto CRAZYol! ;** xD hehehe musze z nimi sobie tapete na kome dać ;)) kiedy one były robione?? nigdzie w necie ich nie ma ;P PozdrO ;**

    Niunia

    OdpowiedzUsuń
  10. czy ktoś te zdjęcia znalazł na strychu :> jak to możliwe, że się uchowały do tej pory, ja z nich widziałam tylko to z bejzbolem

    OdpowiedzUsuń
  11. O fuck zaraz dostane zawał co za pokręcone focie ha ha jak ja takie uwielbiam ha ha gdy Jaredo wygląda jak totalny świr yeah twój blog wymiata jak zawsze ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  12. ta nie było mnie 2 dni a tu takie zdjatka czekają mmmmm
    świetne są tez je widze pierwszy raz
    bez ciebie Ewelinko bym ich nie zobaczyła:* dziękuje nie tylko w soim imieniu

    Provehito in altum

    MyszaxD

    OdpowiedzUsuń