środa, 21 maja 2008

Londyn (11.05.2008) C.D















Provehito In Altum :)

5 komentarzy:

  1. o...:) szalejący Bracia Leto na koncertach :) Kocham to :*:*

    PIA :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak weszłam to myślałam że to sesja Only Shannon 2 :) Ale nie, Jareda nie mogło zabraknąć, bardzo fajne zdjęcia ^^

    A i co mi się jeszcze podoba to czerwone koszulki z feniksem, które mają na sobie fani :) Skąd oni to wzięli?!

    OdpowiedzUsuń
  3. To niebezpieczne znaleźć sie tak w tłumie szalejących fanów xD
    Domina

    P.S. Ev, jednak przypomniałam sobie, ze jestem zalogowana na Googlach, tylko musiałam się włamywać, bo zapomniałam hasła xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze nie musze psiać skad mam foty...
    A czemu?

    OdpowiedzUsuń
  5. http://eventful.com/performers/P0-001-000002984-6/demand?bg=black&fg=FFFFFF&t=new
    ludziska głosować!!!!!!!!
    moze przyjadą do Warszawy!
    na razie wygrywa Rosja ale probujmy
    sila jest w nas!!!!!!!
    chciałabym właścicielkę bloga poprosić o umieszczenie tego linka do jakieogś postu
    byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń