niedziela, 11 maja 2008

Sheffield Arena (11.05.2008)






PIA :)

17 komentarzy:

  1. skrocil wlosy czy mi sie wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu się ogolił :D.
    xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ma jakis takie krotkie..ale fryzury nie widac bo ma oklurary..
    no i nareszcie ogolony!!!
    xD
    uh
    jaki on sliczny!!!
    :*
    pozdrawiam
    provehito in atum!

    Dżama s*

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, jakby coś z tymi włoskami zrobił ^^ xD
    Ale ogólnie wygląda na tych zdjęciach...
    LUDZIE! JARED SIĘ OGOLIŁ !! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. KURCZE co sie stalo z jaredem??tu wyglada strasznie jak trup!!oby nie byl jakios chory:(:( moze poprostu juz widac jego wiek:(:( w sumie ma juz te 36 latek:( ale coz czym starzszy mezczyzna tym przystojniejszy:)(tylko niech troszczke przytyje bo jak szkielecik wyglada:):)wiec moze poprostu tu tak slabo wyszedl::D:D



    POZDRO dla autorki bloga:*:*:*buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak go kocham STRAAAAAAAAAAAAASZNIEEE:D;D;HEHE chyba nie tylko ja:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ech..rzeczywiście jakiś taki chudy Nasz Jared się zrobił ;/

    Dziękuję za pozdro :)
    Również pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeah Jaredo kosiara przejechała ha ha nareszcie ha ha on już wie co to golara ha ha nie no coll

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy się ogoli jest go jeszcze mniej, wydaje się taki chudy

    OdpowiedzUsuń
  10. alez nie ma za co zasluzylas sobie:*:* buziaki po raz drugi za to co robisz:D


    moze mi sie wydaje a pewnie mi sie wydaje:D ze on jest jakis tu inny dziwny starszy i taki"chorowity" ale zapewne mi sie wydaje:D:D:D heh napewno .....chyba:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może gdyby się uśmiechnął na tych zdjeciach to by się nie wydawał taki jakby 'chory' ;].
    Mam nadziiiiiiiiiiiiiiiiiii że wszystko z nimw porządku ;].
    I w końcu ogolony xD! Taki 'gładziutki' xD.

    OdpowiedzUsuń
  12. To bylo na Sheffield Arena :p

    OdpowiedzUsuń
  13. nareszcie gładka buźka :*:*:* :)

    Justine

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chcę autograf! I chce go zobaczyć w takim stanie (tzn nie chodzi mi o to ile waży, czy za mało czy za dużo, ale o to piękną, gładką twarz, haha)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieno Jared się kopsnął na golarke O.o xD szok^^ i tak mu o wieeeeele lepiej! xD haha....;P i kiedy wreszcie zwitaja do Polski?? x_X zaczynam myśleć że się nas boją^^ xD Super bloog ;** xD

    Niunia

    OdpowiedzUsuń
  16. Stwierdzam, iż ta koszula czy co to to jeZd wisi na nim xD

    Ja tez tak pragnę spotkać go na ulicy!! O albo w sklepie! Ahhhh xD

    Monicura xpqx

    OdpowiedzUsuń