niedziela, 25 maja 2008

Sesja 2003






Enjoy :)

6 komentarzy:

  1. No piękne masz te ząbki naprawdę ^^

    Kurcze kolejna sesja której nie widziałam?! Podoba mi się szczególnie przedostatnie zdjęcie, ostatnie za to jest strasznie... smutne?
    Moze takie miało być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja, nie widziałam jej przedtem! Ev, skąd Ty je wytrzasnęłaś, jesteś niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jr zawsze musi drzeć ryja. ^^
    o co do poprzedniej notki- hahahaha(...)haha.. czy oni zawsze musza takie zabójcze miny strzelać?! xDD
    PIA, SIG. ;** (właśnie, nareszcie posłuchałam sobie 3DG i jestem zachwycona. ;>)

    ~Ann. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sesja ^^
    Też jej wcześniej nie widziałam xD
    Ostatnie i przedostatnie najładiejsze :]

    OdpowiedzUsuń
  5. niom..przedostatnie booooskie...

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzieś ty to wykopała to z mojego ulubionego okresu co za prezent na dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń