piątek, 9 maja 2008

Monachium (07.05.2008)
















Provehito In Altum

6 komentarzy:

  1. Fotki pierwsza klasa xD Koncert też musiał być bajeczny;)

    Mam nadzieję, że my Polscy koneserzy i prawdziwi fani kunsztu Marsów będziemy mogli dostąpić zaszczytu wysłuchania i obejrzenia tego mrożącego krew w żyłach koncertu na żywo w naszym niezwykle pięknym kraju xD Przywitamy ich po Polsku xD Będzie ogień z dupy (jak to kiedyś zaraz przed swoim koncertem powiedział mój kolega i lider zespołu "Orbita Wiru" xD) jak się tylko Marsi zdecydują na naszą cudowną Polskę;)

    Pozdrawiam
    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu się komentarz nie wysłał...
    Fajne zjęcia, aczkolwiek nie obraziłabym się, gdyby Jared zdecydował się ogolić.
    A tak poza tym to zgadzam się w 100% z x_Swindler_x xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. hoho, zgadzam się z Adrynalyną. xD
    a w tych świecących farbkach wygląda troche jak indianin. ;P
    ah... gdyby tak do Polski przyjechali... Ev, mu już mamy z Toxic plany na ten przyjazd, prawda? xD
    Pamiętaj: ja nogi, Toxic ręce, a ty trzymasz za twarz, żeby nie krzyczał. xDD
    pozdrawiam. ;**

    MyNameIsAnn

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne foty.
    i prawda...mógłby sie ogolic..xD

    niestety nie oglądałam cienkiej czerwonej linii...ale oglądalam wczoraj Requiem for a dream..mm zajebisty film jednym slowem!! kto nie widzial gorąco polecam!

    no i czekam na nich w naszy pieknym kraju...mam nadzieje ze sie doczekam..

    !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ann to ja sie na usta pisałam!!
    to nie fer i bede teraz plakac przez Was potwory!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak on wygląda!
    Ja potrafię zrozumieć, wizerunek sceniczny opracowali już na całą trasę ^^ Mam nadzieje, że jak przyjedzie do Polski to się trochę ogoli chociaż niezaleznie od tego w jakim stanie by przyjechał i tak bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń