piątek, 21 września 2007

:)

Cześć :)
Obiecałam tłumaczenie - wybaczcie że jest tak pobieżnie...:D
(Po piosence Stronger)
Jared: To było dla Kate
Jo Whiley: To było niesamowite, absolutnie niesamowite, o mój Boże, jakby życiowa szansa Pink Floyd
Jared: Dziękuję bardzo
Jo Whiley:Przestań dziękować, starczy, to ja dziękuję bardzo za to, za waszą ambicję i talent
Jared:....(za szybko się rozkręcił - nie wiem co tam było :) )
Jo Whiley:Dziękuję Wam, to byli 30 Seconds To Mars w wykonaniu "Stronger" Kenye West, to była przyjemność(oglądając) ten występ
Jared: Dziękujemy Kanye`mu za nauczanie Nas, za jakiś rodzaj propozycji, byśmy mogli wykonać ten kawałek, w sposób prawidłowy, to chyba było OK.
Jo Whiley: Silny Kawałek. Słuchajcie, życzę Wam świetnej zabawy dzisiejszego (Jared w tle: cieszymy się z tego)wieczoru, wiele ludzi tam czeka, Pa
Jared: Ok, Pa

Przypominam, że rozmowa miała miejsce tuż przed koncertem na Brixton Academy 14.09.2007
A teraz kilka linków :)
The new song, that 30stm played at Brixton (High Quality)-http://www.youtube.com/watch?v=JCmDorxri5k
Red CarpetThe Kill (Live@Australia VMA)
Marsi nagrali cover- The Smashing Pumpkins
Interview from Tokyo, May 5, 2007
The New song performed in Liverpool at Apr, 21
Kama - Poproś autorów rosyjskiej stronki o to samo nie wiem konkretnie o które From Yesterday ani o który Attack Ci chodziło więc kasuję wszystko, pozdrawiam, (zerknij w komentarze)
(bez urazy) nie chciałam nikomu zrobić przykrości - a Tobie w szczególności - Przepraszam
A na koniec kilka fotek :)



9 komentarzy:

  1. Na tych zdjeciach znacznie bardziej podoba mi sie Shannon :)
    Może mi ktos powiedzieć, co to za Kate z dedykacji w 'Stronger'?

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie kto to KATE? jak tam zdrowko? zdrowiejesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, keta... ciekawe xD jak tak patrze na te zdjęcia całego składu to mi brakuje matta teraz... :| no ale mówi sie trudno i jedzie sie dalej...
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj sorka... 'kate' miało być... ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja sie kurde pytam kto to jest?!!!!!ta kate

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wnioskuje że to jego ciocia, która jest od niego młodsza a on mówi do niej po imieniu hahaha (chora wyobraźnia)
    Nie wiem ale chodzi mi teza że może piosenka z ukłonami do Kate Moss? Wkońcu pojawia się jej imie i nazwisko w tekście. Ale wole opcje mojej wyobraźni z ciocią

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PIEKNIE KOCHANIE MASZ TALENTA JAK DIABELLI POZDROSKA BUZIOLE SIOSTRY SA Z TOBA PROVEHITO IN ALTUM

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze o usunięcie z powyżej notki linków do koncertowych wykonań From Yesterday i Attack. Nie należą one do Ciebie i nie sa dla Ciebie, ok?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kama bardzo Cię przepraszam i już Ci mówię skąd je mam:
    http://30stmrussia.com/news.php

    (na samym dole)

    nie wiem jakim cudem tam się znalazły te linki jeśli należą do Ciebie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń