wtorek, 18 września 2007

Choroba panuje







Od 3 dni choruje na grype...przepraszam za małe opóźnienie z notką...
Myślę że jutro postaram się dodać coś z rana, jak na razie nie mam wieści
z obozu 30 STM, ale za to tapetki są piękne( Ja tak przynajmniej uważam)
Dużo osób zetkniętych z 30 STM jest teraz chorych...to samo co ja, lub po prostu gorączka, zapalenie płuc...jestem z Wami...3 Majcie sie Echelonki :)
Posty ukazywać się będą z 3 dni - z 7 dni za długo się ten mój blog nieszczęsny ładował...teraz będzie szybciej i wygodniej :P
Pozdrawiam :)
Provehito In Altum

2 komentarze:

  1. Słońce te tapetki sa naprawde piekne jestem z Ciebie dumna tak jak Aga caluski Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  2. tapetki pikne ;D
    zdrówka życzę!

    Agniecha (vel. Jadzia Goździkowa)

    OdpowiedzUsuń