wtorek, 25 września 2007

Wielki powrót Moneka ;)



30 Seconds To Mars - EMA 2007 - drogą eliminacji, (przeszli przez jakieś sito, nie tylko Oni) nominowani teraz Są tylko w dwóch kategoriach, a nie w 4 jak to było na samym początku, czyli w INTER ACT i ROCK OUT, ceremonia rozdania nagród odbędzie się 1 listopada na Olympiahalle - http://ema.mtv.co.uk/voteNow - ten adres internetowy zostawiam również w rubryce z linkami, pozostaje Nam tylko nic innego, jak dalej głosować na Naszych "Marsjan" :), oby zgarnęli wszystko!!!

PS: Gospodarzem gali będzie Snoop Dogg.

W końcu pojawił się Monek - zatem miłego czytania życzę ;D
Pozdrawiam - Niech Moc z Marsa będzie z Wami :)

Odcinek 8

Obsada :
Monek – Jared Leto
Jack – Matt Wachter
Doktor- Danzel Washington
Korek- Colin Farrel

„Monek kontra Szurnięty Korek”

Monek siedział na korytarzu szpitala i patrzył jak jego kumpel Jack paląc fajkę robił kolejne okrążenie pod drzwiami porodówki:
- Kurde Stary dzięki że zgodziłeś się mi towarzyszyć. Ile to jeszcze potrwa??- spytał roztrzęsiony Jack.
- Chłopie uspokój się i siadaj, gdyby było coś nie tak lekarz zaraz by Ci powiedział- odparł detektyw.
- Człowieku Moja Miłości zaraz wyda na świat dwie piękne Księżniczki a Ty mi mówisz żebym się uspokoił??- odburknął przyszły Ojciec.
- No wiesz tym, że się będziesz na mnie wydzierał raczej jej nie pomożesz – odszczeknął mu Monek.
I gdy się tak kłócili nagle w drzwiach sali w której rodziła Batty, żona Jacka, pojawił się lekarz.
- Który z Panów jest mężem Batty??- spytał doktor
- To ja !!Co z Nią ??- spytał spanikowany Jack
- Wszystko dobrze. Gratuluję, został Pan Ojcem dwóch pięknych córek – odparł lekarz i odszedł śmiejąc się pod nosem.
- O radości!! Stary moje Księżniczki. Zaraz Ci je pokażę – i ruszył do drzwi wołając – Już pędzę Moja Miłości do Ciebie!!
Jack, Ty porąbany romantyku i pomyśleć że jesteś jednym z najlepszych gliniarzy w tym mieście – pomyślał Monek.
Po kilku minutach pojawił się uradowany Jack niosąc dwa zawiniątka :
To Rose a to Shannon. Czy nie są śliczne?? Moje skarbeczki- cieszył się świeżo upieczony ojciec.
- Nie myślałem że Ci to powiem ale to dwa Aniołki a jakie do Ciebie podobne- odpowiedział Monek.
Gdy tak stali i podziwiali maleństwa ktoś nagle potrącił ramę detektywa . Był to zarośnięty mężczyzna w szpitalnej kreacji.
- Stój Korek!! Niech go ktoś złapie to uciekinier z oddziału psychiatrycznego- krzyczeli pielęgniarze.
Monekowi nie trzeba było tego dwa razy powtarzać, natychmiast ruszył w pościg,zostawiając Jacka, który wrócił z córkami do żony. Detektyw gonił tak zbiega przez trzy ulice do momentu gdy obaj znaleźli się na dachu wieżowca.
- Nie zbliżaj się bo skoczę – groził Korek.
- Kolego nie warto. Zobacz jaki świat jest piękny - mówił nadal wzruszony Monek.
- Dla Ciebie może i piękne,boTy nie jesteś zamknięty w psychiatryku i nie faszerują Cię prochami na przeczyszczenie – krzyczał szaleniec.
W tym momencie na dach wpadł Jack:
- Stary co się dzieje??Jak powiedziałem Batty ze nie możesz jej na razie odwiedzić bo gonisz jakiegoś faceta to zabrała mi dziewczynki i kazała Ci pomóc- wyrzucił jednym tchem.
- Widzisz ten oto Korek chce ze sobą skończyć- odparł Monek.
- Stary poczekaj – zwrócił się do Korka Jack- dopiero co się urodziły i zaczął iść do uciekiniera z cyfrówką w ręku jednocześnie mrugając do Moneka.
- Faktycznie cudne. Przypomina mi się jak urodziła się moja Magie..- i tak opowiadając zszedł z krawędzi i pozwolił się oddać w ręce pielęgniarzy,którzy podziękowali i odeszli.
- Chodź Stary Batty chce z Tobą pogadać-stwierdził Jack i zaczęli schodzić z dachu.


Koniec odcinka ósmego


Autorka: Aga




Detektyw Monek ścigający Korka :D

Tapety/Wallpapers




Provehito In Altum!!!

5 komentarzy:

  1. ciekawe gdzie Monek był na wakacjach? opalony chociaż wrócił? ;D
    P.I.A.
    Agniecha vel. Jadzia G.

    OdpowiedzUsuń
  2. wielki powrót Monka nareszcie ! :) nu...ale gdzie wcięło Tobiego ? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie co z Tobim? Ksieżniczki :) jak fajny ten odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super odcinek, ale dlaczego sa teraz w 2 kategoriach. mi to nieprzeszkadzalo ze byli w 4...

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny odcienek.... nie wiesz przypadkiem kiedy będzie "aleksander"? strasznie chce to obejrzeć ;P kocham Jareda i 30STM!
    Provehito In Altum :))

    OdpowiedzUsuń