czwartek, 20 września 2007

Więcej zdjęć :)

Cześć Wam :)
Zanim zacznę o czymś mówić - koniecznie klikajcie w ten link - http://paperwalls.blog.onet.pl/
sami zobaczcie że to jest genialne - brak słów :) Pozdrawiam autorki :)
Chciałabym podziękować wszystkim życzliwym mi ludziom za wsparcie w czasie choroby i w wogóle podczas prowadzenia bloga...Muszę z bólem serca to napisać - od października zaczynają się studia - oczywiście blog będzie prowadzony dalej - ale myślę że posty nie będą ukazywać się codziennie - chociaż będę się starać bardzo często pisać notki:)
Jared z warkoczykami - Zagrał wtedy w Panic Room`ie - czyli Azylu
Tłumaczenia z The Kill i Stronger(*wywiady) będą jutro :)
Odcinki Moneka - cierpliwości - ja też sie już nie mogę doczekać - moja Siostrzyczka Aga pracuje nad kolejnymi perypetiami Detektywa:D
A ta pierwsza fotka jest od Violi - od wiernej Fanki - tak samo obsesyjnej jak ja:)
Właśnie wsparła mnie w tak trudnej chwili - komentarz to wywiadu - to było okropne - Dziękuję Ci Violu :)































Provehito In Altum !!!

8 komentarzy:

  1. hej, dzięki za dobre slowo. dodało to nam na pewno pewności siebie, dobrze wiedzieć że to się jednak komuś może podobać :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Jesteś boska:) wkońcu mogę go umiejscowić w czsowprzestrzeni :)
    Dzieki za miłe słowo :)
    Czekam na Moneka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No fotki oczywiście świetne co do bloga też nie zaprzeczam że jest fajny aczkolwiek mam wątpliwości choć równie dobrze mogę być w błędzie czy tekst śliniącego się Jareda przez sen jest twórczości autorki czy też nie. Być może myślimy tak samo ale... No nic. Pozdrawiam i czekam na kolejną porcję newsów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ^^I skoro mowa o blogach... Zapraszam do mnie: http://r-evolve.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do Ciebie pretensji absolutnie nie mam! I do autorki też nie choć może trochę. Y) Pozdr. xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  6. no naprawdę tamten blog też jest świetny... bardzo fajnie sie czyta... xD lepiej już ze zdrowiem?? =)
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  7. monionio - dzi�kuj� - ju� lepiej :)
    Pozdrawiam Ci� bardzo serdecznie i Wszystkich �ciskam:)
    Provehito In Altum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gorąca czekolada wymiata:P
    blog jest supcio :)
    oby tak dalej :* oby sylwester wypalił.
    You know what I mean :)
    Pozdrawiam gorąco :]

    OdpowiedzUsuń