środa, 26 września 2007

Nominacje do Europe Music Awards 2007

Poprzednie nominacje - w których 30 STM byli nominowani w 4 kategoriach miały charakter taki - były to nominacje do generalnych nominacji - głosujemy teraz na 30 Seconds To Mars na poważnie - Mamy czas do 1 Listopada, a więc pozostało 36 dni do końca...Tym razem 30 Seconds To Mars powinni zdobyć wszystkie nagrody.
A więc:
Nasza ukochana kapela liczy na Nas, nie możemy jej zawieść!!!
INTER ACT
30 Seconds To Mars
Depeche Mode
Fall Out Boy
My Chemical Romance
Tokio Hotel


ROCK OUT
30 Seconds To Mars
Evanescence
Fall Out Boy
Linkin Park
My Chemical Romance
...............................................................

Wczoraj do galerii Tomo, Jareda i Shannona dodałam nowe awatary - w galerii całego zespołu znajdziecie też trochę awatarów Matta - zapraszam

Provehito In Altum!!!

5 komentarzy:

  1. ja bede glosowac codziennie po pare razy, ale martwi mnie to ze sa razem z fall out boy, my chemical romance i linkin park. trzeba sie bedzie sprezyc przed kompem.

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja już głosowałam kilkanaście razy... xD 'tak być nie bedzie' żeby wyjechali z niczym ;)
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz racje!
    2 nagrody powinny ich zadowolic :)

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. choc lepiej byloby 4 nagrody


    ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. czy to prawda ze Jared ma na szyji wytatuowane 4 znaki feniksa? pytam bo ktos tak na onecie napisal, a ja nie wiem

    OdpowiedzUsuń