wtorek, 4 września 2007

Zdjęcia z California Speedway - 02.09.2007

30 Seconds To Mars są nominowani do nagród MTV EMA 2007 w 4 kategotiach:

1 - Rock Out
2 - Band
3 - Headliner
4 - Inter Act

Oto stronka na której koniecznie musicie zagłosować na Nasz Zespół!!!
http://ema.mtv.co.uk/voteNow#

14. doroczne Europejskie Nagrody Muzyczne zapowiadają się na spektakularną imprezę! Gala rozdania nagród odbędzie się 1 listopada w monachijskiej OlympiaHalle, a w tym roku Wasze głosy będą ważniejsze niż kiedykolwiek!

Mozna głosować kilkakrotnie, dopóki nie pojawi się limit, sama sprawdziłam.
Głosujmy więc jak najczęściej aby 30 Seconds To Mars zgarnęli statuetki we wszystkich kategoriach...Nalezy się im to, cięzko pracują, widać przeciez na fotkach z koncertu jacy oni oddani swoim Fanom :) A więc głosujcie bardzo, bardzo często!!!!

A oto kilka zdjęć z niedzielnego koncertu w ramach California Speedway (02.09.2007)














Uwaga: Jeśli chcecie pozapisywać te zdjęcia, postępujcie tak jak z tepetami, należy klinknąć w fotę aby zapisać rzeczywisty rozmiar zdjęcia, a niektóre z nich są wielkości tapety.

Tapetki :P






Tapety...Chyba przejdą...nie miałam weny na tworzenie, wybaczcie jeśli się nie podobają :)
Jared + jego pies = MIŁOŚĆ Wywiad z Jared'em Leto i Tomo Milicevic'em.
Nightwatchman:Czy psy mają usta?
Jared: Tak mają. Całowałem mojego psa w nie już wiele razy.
Tomo:Tak psy definitywnie mają usta.
Jared:Widzę malutkie usta mojego psa nawet teraz. Tęsknie za moim psem.
Jared (Robi minę jak do całusa kiedy wyobraża sobie psa)
Wszyscy *śmiech*
Jared: Jest również inteligentny! Jeżeli jakiś jego przyjaciel go dotyka to jest szczęśliwy, ale zanim będzie przyjacielem staje się dziki, nie daje się dotykać i ucieka.
Wszyscy *śmiech*
Jared: To dziwne. Uwielbia być sam.
Tomo: Jest zdecydowanie samotnikiem. Siedzi sam pod drzewami w nocy.
Jared: Jestem bardzo podobny do mojego psa.
Tomo: On wygląda jak Ty. Podobno kiedy ma się zwierzę to zaczyna się wyglądać jak ono? I zdecydowanie możesz powiedzieć który to pies Jared'a .
Jared: To prawda.
Wszyscy *śmiech*
Jared: Mój pies jest psem zabójcą. ZABIJA
Tomo: Właśnie zanim wyjedziemy(na jakąś trasę) widzimy go jak wyprowadza go na wiewiórki!
Jared: Musisz być naprawdę dobry żeby złapać wiewiórkę ptaki lub cokolwiek innego. On łapie tego setki.
Nightwatchman: Więc kiedy wracasz do domu to czeka na Ciebie górka wiewiórek?
Tomo: *histeryczny śmiech*
Jared: Niee! On je zabija i zakopuje! Jest w tym narawdę dobry. Czasami również zjada kilka.To prawda. Zazwyczaj jest oswojony i nie zjada ich, ale czasami... Czasami łapię jeszcze jakieś koty i greckie gęsi! Pewnego razu pobiegł za samochodem kiedy byliśmy w parku w Seattle, Washington. Skakał do okien(samochodowych) i biegł. To było jakbyśmy oglądali ekstremalne sporty!!
Wszyscy: *śmiech*
Jared znalazł się na trzecim miejscu w liście najsexowniejszych samotnych muzyków. http://music.aol.com/photo-galleries/sexiest-single-men-jared-leto
Pośmialiście się trochę?
To jest taka mała rekopensata za ODCINEK nr 5, który niestety dziś nie mógł się pojawić, za to jutro będzie na pewno :)
Provehito In Altum zatem :)

3 komentarze:

  1. Hahahaha!! ten wywiad jest świetny, nie moge hahaha ale sie uśmiałam
    Ja już oddałam parenaście głosów na 30STM mam nadzieje że zdobędą wszystkie statuetki
    Bardzo fajne fotki
    Pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Siostro swietny wywiad i fotki ja tez juz oddalam niejeden glos na Marsiaków Buziaki Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  3. no Jared gratulacje
    głosuje i głosuje
    a wywiad zaczepisty hahah
    provehito in altum
    Justyna

    OdpowiedzUsuń