środa, 19 września 2007

Duuużo fotek:)

Witajcie :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A więc tak...24 września na kanale ALE KINO o godzinie 1:10 emitowany będzie film z udziałem Jareda Leto "Requiem dla snu"(Requiem for a Dream)
Publikuję dziś zdjęcia samego Jareda dlatego że jest ich sporo a w galerii Jareda wypełniłam już połowę tego co mam w limicie :P...czyli ten pomysł nie był doskonały z oddzielnymi blogami, ale zawsze to coś odmiennego :)
Wybaczcie że wywiad dodałam pod wieczór, mam nadzieję że się Wam spodoba.
Co do Detektywa Moneka :), będzie jeszcze w kolejnych postach - cierpliwości :)
Ja też jestem jego fanką i czekam na kolejne odcinki :)
http://30stm.fan-sites.org/audios/30SecondsToMars-TheKill-radio1.zip jeśli były problemy ze ściągnięciem The KIll nagranym w studio BBC ten link powinien wszystko naprawić :)
Grypa nie straszna kiedy czyta sie komentarze od Was :) Bardzo bardzo za nie dziękuję :)
Pozdrawiam Was wszystkich :) i zostawiam sporo fotek Jareda :)
Provehito In Altum !!!!
















































PS: Cover Stronger w wykonaniu 30 Seconds To Mars jest wyjechany..wymiata :) aż brak słów :)

6 komentarzy:

  1. hm... ze tez oni muszą zawsze ten film dawać po nocach... ;p fotki jak zwykle wyrąbane w kosmos (np na marsa) pozdrawiam ;*
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cover "Stronger" jest swietny i jak dla mnie o wiele lepszy od originalu ;P a jesli chodzi o The Kill to chyba chcieli zrobic cos w podobie do tego co kiedys zagrali http://youtube.com/watch?v=ige-04rHYQQ niestety uwazam ze ten wlasnie wystep wyszedl im lepiej niz nowa wersjia The Kill oczywiscie tez jest swetny ale tam bardzo ladnie polaczyli ballade z takim malym rockowym pazurem a w oroginale sama balladka :) no ale artysta bez zadnej ciupke podkreslam ciupke (bo oni maja wszystkie dobre utuwory ;P takie arcydziela jakby nie z tego swiata :D)gorszej piosenki to jak zolniez bez karbinu ;p;P;p :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak mala prosbe czy bys nie mogla przetlumaczyc tej rozmowy podczas nagrywanie tych 2 nowych piosenek w studiu BBC, chyba wiesz o co mi chodzi ??? bo nie kazdy niestety zna perfekto angielski buziaczki :*:*:* czekam z niecierpliwoscia na artykul z przetlumaczona rozmowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba ktos rzucil klatwe na echelonow bo ja tez jestem chora a z tego co wiem wiele fanow choruje...a poza tym to super blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwoscią na nastepne części opowiadania. Tym czasem jeślibys chciała zajrzyj tu => http://paperwalls.blog.onet.pl/

    Mam pytanko. Czy możesz mio powiedzieć do którego filmu Jared miał włosy zaplecione w warkoczyki? Bo jakoś nie mogę umiejscowić tego ani w filmografii ani w czasie.
    Zgadzam sie z opinią że STRONGER wymiata. Jest znacznie lepszy niż orginał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem w jakim filmie miał warkoczyki. W "Azylu" z 2002 roku:) (fajny blog:D)

    OdpowiedzUsuń